@どら焼きパンケーキ中佐-第弐14教夜桜-コトブキアズレン部のブログ

荒野のコトブキ飛行隊大空のテイクオフガールズ二次創作系や艦つくアズレン等のソシャゲプレイ記録的日誌のブログ㌨~🥞呉鯖・大艦隊・コトブキアズレン部・司令🥞艦つく・第弐14教夜桜・司令🥞

【I'm wonderful crazy】《私は素晴らしいクレイジーです》

【I'm wonderful crazy】《私は素晴らしいクレイジーです》

Lyrics by どら焼きパンケーキ中佐



Always we are angry Angeles.

Because we are hungry everything.

Get back to the Happiness days.

Not enough real life,no enjoyable today's so angry.



Punch to wall.

So bloken it.

My left hand to bloken.

I'm Thunderbird speed run for go to the hospital.



Always We're damage animal is it.

Because we're wonderful crazy people.

Get the money.

Get My Life.

Not even no respectively so kindness.

Punch to him.

After bloken it.

My life arrested to finished.

I'm go to police office.



My life finished.

No live no life.

Always Not against days.

Not my life.



I'm always crazy.

We're wonderful crazy.



いつも私たちは怒っているアンヘレスです。

私たちはすべてお腹が空いているからです。

幸福の日々に戻りましょう。

実生活が足りず、今日のように怒っているのは楽しいことではありません。



壁にパンチします。

だからそれを壊した。

私の左手が壊れた。

私は病院に行くためのサンダーバードのスピードランです。



いつも私たちは動物にダメージを与えています。

私たちは素晴らしいクレイジーな人々だからです。

収入を得る。

私の人生を手に入れよう。

それぞれそんなに優しさもありません。

彼にパンチします。

それを壊した後。

私の人生は終わりに逮捕されました。

警察署に行きます。



私の人生は終わりました。

生きていない、生きていない。

常に日に対してではありません。

私の人生ではありません。



私はいつも頭がおかしい。

私たちは素晴らしいクレイジーです。