@どら焼きパンケーキ中佐-第弐14教夜桜-コトブキアズレン部のブログ

荒野のコトブキ飛行隊大空のテイクオフガールズ二次創作系や艦つくアズレン等のソシャゲプレイ記録的日誌のブログ㌨~🥞呉鯖・大艦隊・コトブキアズレン部・司令🥞艦つく・第弐14教夜桜・司令🥞

【Spirit of fire.Mine bank dengerous little money maybe.】Lyrics By どら焼きパンケーキ中佐

Lyrics By どら焼きパンケーキ中佐

 

Against me too from defense my money.

But I haven't money.

Maybe forget real life too.

 

To lyric not lyrical.

Crazy mind from experience movement.

Business crazy organization.

We are crazy.

 

Honest me dengerous my money.

But I haven't Spirit of fire.

Maybe forget now like.

Maybe forget now life.

 

To lyric not lyrical.

Crazy mind from strength movement.

Business crazy organization.

We forget all them.

 

Spirit of fire.

Mind bank dengerous little money maybe. 

Mind life dengerous little money maybe.

 

 

Lyrics By どら焼きパンケーキ中佐

 

私に対しても私の防衛のために。

しかし、私はお金を持っていません。

たぶん、実生活も忘れてください。

 

叙情的ではなく叙情的に。

体験運動から狂った心。

ビジネス狂った組織。

私たちは狂っています。

 

正直私は私のお金を過大評価しています。

でも、私はスピリットオブファイアを持っていません。

多分今のように忘れてください。

多分今の人生を忘れて。

 

叙情的ではなく叙情的に。

強さの動きから狂った心。

ビジネス狂った組織。

私たちはそれらすべてを忘れます。

 

火の精。

マインドバンクは多分少額のお金を危険にさらしています。

心の生活は多分お金を危険にさらす。