@どら焼きパンケーキ中佐-第弐14教夜桜-コトブキアズレン部のブログ

荒野のコトブキ飛行隊大空のテイクオフガールズ二次創作系や艦つくアズレン等のソシャゲプレイ記録的日誌のブログ㌨~🥞呉鯖・大艦隊・コトブキアズレン部・司令🥞艦つく・第弐14教夜桜・司令🥞

【Hungry angry】Lyrics By どら焼きパンケーキ中佐

【Hungry angry】

 

Lyrics By どら焼きパンケーキ中佐

 

Real world gives no heaven.

Real life it no heaven.

Real wife no heaven.

 

Eat the meat was any day ago?

I'm Hungry.

Because I'm angry.

Foolish government so crazy to do mind.

I'm angry.

Because I'm hungry.

Foolish government parties most crazy to do organization.

 

Real world gives go to hell.

Real life is go to hell.

Real wife go to hell my activity at anywhere so everyday.

 

Lyric singer from anywhere so came to important for searchlight.

Never tired anytime.

Working man and woman as soon as equal.

 

Now,I not hungry yet.

I'm not angry yet.

 

I believe!

Never give up!

Don't you tired anytime so amazing!

You win.

Perfect!

 

【空腹怒り】

 

どら焼きパンケーキ中佐《作詞(和訳)》

 

実世界は天国を与えません。

それは天国ではありません。

本当の妻は天国ではありません。

 

先日肉を食べましたか?

お腹が空きました。

怒ってるから。

愚かな政府はとても頭がおかしい。

私は怒っているんだ。

お腹が減ったから。

愚かな政党は組織化をするのに最も夢中です。

 

現実の世界は地獄に行きます。

実生活は地獄に行くことです。

本当の妻は毎日どこにでも私の地獄に行く。

 

どこから来た歌詞歌手もサーチライトにとって重要になりました。

いつでも疲れません。

働く男性と女性が等しくなるとすぐに。

 

今、私はまだ空腹ではありません。

私はまだ怒っていません。

 

私は信じている!

あきらめないで!

こんなにすごい疲れませんか?

あなたが勝ちます。

パーフェクト!